new BATMAN"the legend ends" Poster
 
my passages
I Written In Stars
 
 

به نقل از امپایر، جدیدترین پوستر فیلم « شوالیه تاریکی برمی خیزد» به کارگردانی کریستوفر نولان و محصول کمپانی برادران وارنر رونمایی شد.



این پوستر منحصرا بروی "تام هاردی"، نقش شرور قسمت جدید فیلم "کریستوفر نولان" متمرکز است. این پوستر او را زمانی که پشت به  نقاب بتمن ایستاده و از آن فاصله می گیرد، به تصویر کشیده است.
 

مهمترین جمله پوستر «افسانه به پایان می رسد» می باشد که وسط این پوستر نوشته شده است. با نقاب شکسته شده بتمن و افتادن آن بروی زمین، به نظر می رسد که کار بتمن در این فیلم به پایان می رسد.

در این سری از داستانهای «بتمن: شوالیه تاریکی برمی خیزد»، "کریستین بیل"، "آنه هاتاوی"، "جوزف گوردون-لویت"، "مورگان فریمن"، "ماریون کوتیار"، "جونو تمپل"، "مایکل کین"، "نیستور کاربونل" و "تام هاردی" به نقش آفرینی پرداخته اند.

«شوالیه تاریکی برمی خیزد» قرار است در 20 جولای 2012 در آمریکای شمالی به روی پرده رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


این وبلاگ مجموعه ای از نوشته ها و کارهای من در فروم ها مختلفیه که در اونها فعالیت دارم و داشتم... امیدوارم از مطالب لذت ببرید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان my passages و آدرس my-details-forums-arshiv.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا: